رابرت دنیرو با اسکات ایستوود و جیمی فاکس در یک فیلم اکشن بازی می‌کند و پس از آن در یک کمدی جلوی دوربین می‌رود.

به نقل از ددلاین، فیلم اکشن «سرباز حلبی» با بازی رابرت دنیرو، اسکات ایستوود، جیمی فاکس و جان لگیزامو ساخته می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم که امتیاز آن در جشنواره فیلم کن امسال به خریداران عرضه شده از هفته آینده در یونان شروع می‌شود.

داستان «سرباز حلبی» درمورد شخصیتی با بازی جیمی فاکس است که با موعظه برای صدها کهنه‌سرباز آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها را در فرمان خود دارد و مقدار زیادی مهمات هم ذخیره کرده است. دولت قصد دارد این حلقه را بشکند و با رهبری «امانوئل اشبرن» با بازی دنیرو یک عملیات جدید انجام می‌دهد.

برد فورمن که «وکیل لینکلن» را ساخته کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه‌اش توسط جس فوئرست نوشته شده است.

از سوی دیگر ورایتی خبر داد فیلم دیگر دنیرو یک کمدی درام با عنوان «رفتار نامناسب» است که در آن با بابی کاناواله هم‌بازی می‌شود. کارگردانی این فیلم را تونی گلدوین سازنده «محکومیت» برعهده دارد و دنیرو از بازیگران مکمل آن است.

این فیلم هم قرار است در ماه آگوست امسال (مرداد) در آمریکا فیلمبرداری شود. امتیاز این فیلم نیز از همین هفته برای فروش ارایه می‌شود. تونی اسپیریداکیس نویسنده فیلمنامه این فیلم است و در آن کاناواله در نقش یک نویسنده کمدی بازی می‌کند که از کار موفق و ازدواجش می‌گذرد تا تبدیل به استندآپ کمدینی شود که چندان هم موفق نیست. نقش پدر وی را دنیرو بازی می‌کند که سرآشپز با استعدادی است که اکنون به عنوان دربان کار می‌کند. در این میان ربودن یک پسر ۹ ساله به منظور ادب کردن او ماجراهای جالب و بامزه‌ای پدید می‌آورد.

اسپیریداکیس از ارتباط خود با پسرش برای خلق این فیلمنامه درباره رابطه پدر-پسری الهام گرفته است.

دنیرو بازی در «قاتلان ماه کامل» ساخته اسکورسیزی را سال پیش انجام داد که هنوز به نمایش درنیامده است و پس از آن در «درباره پدرم» ساخته لورا تروسو بازی کرد.

این بازیگر به تازگی (هفته پیش) از آرژانتین بازگشته است. وی آنجا در کنار لوییس براندونی بازیگر و سیاستمدار آرژانتینی که از دوستان دنیروست حضور کوتاهی در یک سریال داشت.

رابرت دنیرو مرداد سال گذشته هفتاد و هشتمین سال تولدش را جشن گرفت.