پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی بازی می‌کنند.

نوید و جمشید محمودی بعد از ساخت دو سریال «دل‌دار» و «سایه‌بان» در شبکه دو سیما در اولین تجربه سریال‌سازی‌ خود در شبکه نمایش خانگی، تولید یک درام جنایی را با نام «پوست شیر» در یکی از محله‌های تهران آغاز کردند.

«پوست شیر» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی در حالی در مرحله تولید قرار دارد که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در این سریال به چشم می‌خورند.

روابط عمومی این پروژه درحالی از شهاب حسینی که دومین حضور خود را بعد از سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی، در سریال «پوست شیر» به عنوان بازیگر نقش اول مرد یک سریال شبکه نمایش خانگی تجربه می‌کند، نام برد که چهره‌های دیگری در بین بازیگران و عوامل پشت صحنه به چشم می‌خورد.

پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» نقش آفرینی می‌کنند.

هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش هستند، دیگر بازیگر این سریال «پوست شیر» است که به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. درضمن احمدیه در سریال ترسناک «آن‌ها» به کارگردانی مهدی آقاجانی و میلاد جرموز و تهیه کنندگی پرویز پرستویی نقش آفرینی کرده است که این سریال هم از همین پلتفرم پخش خواهد شد.

پانته‌آ بهرام دیگر بازیگر زن سریال «پوست شیر» است که تجربه حضور در سریال‌‌های شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» ساخته حسین سهیلی زاده و «عاشقانه» منوچهر هادی را در کارنامه خود دارد.

بابک کریمی آخرین بازگیر مطرح شده در «پوست شیر» است که به تازگی در سریال‌های موفق شبکه نمایش خانگی «خاتون» ساخته تینا پاکروان و «می‌خواهم زنده بمانم» ساخته شهرام شاه‌حسینی، نقش آفرینی کرده است.

از جمله عوامل پشت صحنه شناخته شده سریال «پوست شیر» می‌توان به مهدی موسوی طراح صحنه و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری این پروژه اشاره کرد.

مهدی موسوی در سریال‌های «مختارنامه»، «گاو صندوق»، «لیسانسه‌ها» و «دزد و پلیس» و فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به عنوان طراح و دستار طراح صحنه حضور داشته است. مرتضی غفوری تجربه حضور در پشت صحنه سریال‌های شبکه نمایش خانگی «حرفه‌ای»، «رقص روی شیشه‌ها»، «احضار»، «قلب یخی» و… را به عنوان مدیر فیلم‌برداری در کارنامه دارد.