یک تحلیلگر آمریکایی مدعی شد فیلم جدید اسکورسیزی به اکران امسال نمی رسد.

جوردن ریمی منتقد و تحلیلگر آمریکایی براساس اطلاعات یکی از منابع خود در لس آنجلس اعلام کرد احتمالا فیلم جدید مارتین اسکورسیزی که بسیاری از دوستداران سینما انتظارش را می کشند، به امسال نرسد و در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

به گفته این منتقد علت تاخیر مشخص نیست با این حال چندی پیش خبر رسید اسکورسیزی برای انجام فیلمبرداری صحنه های اضافی راهی اوکلاهاما شده است.

با توجه به فاصله پایان فیلمبرداری و اکران فیلمهای قبلی اسکورسیزی از جمله «مرد ایرلندی» (۱۸ ماه فاصله بین تاریخ پایان فیلمبرداری و نمایش فیلم وجود داشت.) و «گرگ وال استریت» (۱۴ ماه بین تاریخ پایان فیلمبرداری و نمایش فیلم زمان صرف شد.) به نظر می رسد «قاتلان ماه کامل» نیز در سال ۲۰۲۲ اکران نشود و نمایش آن به سال آینده موکول شود.

مراحل فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید و حالا قرار است صحنه های دیگری نیز به آن افزوده شود.

داستان «قاتلان ماه کامل» که براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام ساخته شده است در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اکلاهاما می گذرد. فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیرِ زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یک به یک کشته می شدند. در آن زمان اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست، به دست گرفت و سرانجام به نتیجه رساند.

در «قاتلان ماه کامل» لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو نقش های اصلی را ایفا می کنند.