فیلمبرداری فیلم تلویزیونی کمدی «بیا کنارم» به کارگردانی «سیامک خواجه وند» و به تهیه کنندگی «مریم ابراهیم وند» در ورامین تهران پایان یافت.

بنابر گزارش روابط عمومی پروژه، سروش جمشیدی و مریم ابراهیم وند نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند. دانلود فیلم کمدی

سیامک خواجه وند تاکنون در برخی از فیلم های سینمایی «تهمینه میلانی» دستیار کارگردان و برنامه ریز بوده و همین طور فیلم سینمایی «فوتبالی ها» را کارگردانی کرده است.

همچنین در این فیلم بهنوش بختیاری، رضا فیاضی، رامین ناصر نصیر، آزاده ریاضی، مهدی امینی خواه، محمد حسن حسینیان و فرهاد علوی‌ نیز بازی می کنند. دانلود فیلم کمدی

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نیره زن جوانی است که به عنوان کارگر خدماتی به خانه زنی مجرد و ثروتمند  می‌رود. او در آستانه جدایی از همسرش است که تازه اعتیاد را ترک کرده و برای آشتی با او و ثابت کردن خودش هر کاری می‌کند. اما با خرابکاری پسر کوچک در این خانه تلاشی مشترک و ناخواسته بین آنها برای درست کردن اوضاع شکل می‌گیرد که نتایج جالبی در زندگی آنها و افراد دیگری دارد…

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مریم ابراهیم وند، کارگردان: سیامک خواجه وند، جانشین تهیه کننده: مهدی رادان آرا، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: حمید رضا ازوجی، مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی، گریم: امیر صفادل، طراح صحنه و لباس: زهرا عامری، مدیر تولید‌: تورج اجلی، مدیر تدارکات: امیر پورحیدری، صدابردار: محمدرضا شیبانی، دستیار تهیه کننده: فرانک آرتا، مجری طرح: احمد ابراهیم وند، عکاس: فاطمه تهمتن، تدوین: امیر حسین مسلمی، منشی صحنه: آناهیتا گلفام.