امین حیایی: «قاتل و وحشی» می‌تواند از پر سر و صداترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران شود.

امین حیایی در گفتگو با تجربه در مورد «قاتل و وحشی» گفت اگر این فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شد، یکی از پرسروصداترین آثار تاریخ سینمای ما لقب می‌گرفت. دانلود فیلم

این بازیگر ادامه داد: «در داستان این فیلم، زوایایی از نگاه کارگردان را می‌بینید، از روان‌شناسی آدم‌ها و تک‌تک کاراکترهای درون فیلم که وقتی با یکدیگر پیوند می‌خورند، اتفاقات جالب و عجیبی را رقم می‌زنند. «قاتل و وحشی» فوق‌العاده فیلم متفاوت و عجیبی شده است. یک فیلم درخشان که حس می‌کنم زمانی که بیرون بیاید، به گونه‌ای ما را بگیرد و درگیرش شویم که تا سال‌ها درباره‌اش حرف بزنیم و نقد و تحلیل‌اش کنیم.»

حیایی در جواب این که «خودتان «قاتل و وحشی» را دیده‌اید؟ فکر می‌کنید دلیل اصلی برخورد قهری با این فیلم چیست؟» گفت: «تاکنون تنها چند سکانس آن را در زمان صداگذاری دیدم و باید بگویم واقعا حتی از قاب‌ها متحیر شده بودم. وقتی به قاب‌های فیلم نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید در حال نقاشی دیدن هستید. قاب‌بندی، تصاویر، اجرا، میزانسن، بازی، دیالوگ‌ها و اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن است، خیلی کار متفاوتی ایجاد کرده است. شخصا از علت دقیق ماجرا مطلع نیستم ولی متأسفم که جشنواره به این نتیجه رسید و امیدوارم راه این فیلم برای اکران باز شود.»