پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی قرار بود نقش بزرگسالی کاوه را بازی کند.

فصل سوم سریال «زیرخاکی» از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک رفته، سریالی که فصل اول آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نصفه و نیمه تولید شد و بر همین اساس روند داستان در فصل دوم و البته فصل سوم دستخوش تغییرات جدی شد.

پژمان جمشیدی بازیگر نقش «فریبرز باغ ‌بیشه» در سریال «زیر خاکی» در سومین شب نوروز ۱۴۰۱ مهمان برنامه «رو بِ رو» بود. او در بخشی از این مصاحبه درباره توقف پروژه در فصل اول به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییراتی که در پی آن در روند داستان زندگی «فریبرز باغ بیشه» افتاد نکات جالبی را مطرح کرد. دانلود آثار کمدی

طبق گفته جمشیدی داستان در فصل اول به این شکل جلو می رفت که فریبرز «باغ بیشه» درپی از دست‌دادن سکه‌ها دچار عارضه قلبی می‌شود و به کما می‌رود. سی سال بعد او از کما در می‌آید. این اتفاق درحالی می‌افتد که چهره فریبرز همچنان جوان مانده، اما «پریچهر» پیر شده ، از طرف دیگر پسرشان «کاوه» هم جوان سی و چند ساله ای شده و به عنوان یک پزشک حاذق مشغول به کار است.جمشیدی ادامه ماجرا را اینطور توضیح می‌دهد: « نقش کاوه در بزرگسالی را هم خودم بازی می‌کردم، تعدادی از سکانس های این بخش هم گرفته شد، اما ناقص بود، بنابراین از سریال حذف شد و قصه در فصل اول در جایی که «فریبرز» سکه‌ها را از دست می‌دهد به پایان می‌رسد.» دانلود آثار کمدی

از نکات جالب بخش هایی که از داستان حذف شده، پیر شدن پریچهر است. او برای اینکه همچنان مورد توجه فریبرز – او بعد از خارج شدن از کما چهره اش همچنان جوان مانده است – قرار بگیرد، دست به تلاش های زیادی می زند، از جمله انجام ورزش های سنگین ‌برای کاهش وزنش.

فصل سوم سریال «زیرخاکی» تا اینجا پر مخاطب ترین سریال نوروزی تلویزیون است. طبق گفته جمشیدی این فصل طوری تمام می شود که بازهم شرایط ادامه داستان مهیاست.