مت بامر به گروه بازیگران فیلم جدید بردلی کوپر با موضوع زندگی لئونارد برنستاین می پیوندد.

به نقل از ورایتی، مت بامر در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگران فیلم آینده بردلی کوپر با نام «استاد» با موضوع زندگی لئونارد برنستاین است.

در صورت بسته شدن قرارداد، بامر به کری مولیگان که نقش فلیسیا همسر برنستاین را بازی خواهد کرد، می پیوندد.

طبق گزارش ها، این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، کریستی ماکوسکو کریگر، فرد برنر و امی دورنینگ تهیه می شود.

گفته می شود این فیلم توسط نتفلیکس تهیه خواهد شد، با این حال این غول استریم هنوز هیچ اظهارنظری نکرده است.

کوپر در ادامه کارگردانی «ستاره‌ای متولد می‌شود» در این فیلم نقش برنستاین را خودش بازی می‌کند و فیلمنامه‌ای را که با همکاری جاش سینگر فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلم «اسپات لایت» نوشته است، کارگردانی و بازی خواهد کرد.

این درام بیش از ۳۰ سال از زندگی برنستاین را در بر می گیرد. حرفه و زندگی برنستاین برای پر کردن یک مینی سریال نیز مناسب است، برنستاین اولین بار در حالی که رهبر اصلی ارکستر فیلارمونیک نیویورک بیمار شده بود، در سن ۲۵ سالگی رهبری ارکستر فیلارمونیک نیویورک را بدون تمرین برعهده گرفت و آنقدر خوب عمل کرد که چهره اش فردای آن روز روی صفحه اول نیویورک تایمز قرار گرفت.

برنستاین قبل از اینکه از اتهام کمونیست بودن تبرئه شود در لیست سیاه هالیوود قرار گرفته بود. او یک فعال در جنبش حقوق مدنی بود و در مورد مسائلی از جمله پایان دادن به جنگ ویتنام نیز صحبت می کرد.