کارگردان فیلم سینمایی «قدغن» که به زودی در سینماهای کشور اکران خواهد شد اعلام کرد که اقلام تبلیغاتی فیلم آماده است.

مجید مافی کارگردان فیلم سینمایی «قدغن» که به عنوان یکی از گزینه های اکران نوروزی ۱۴۰۱ قرار است به‌زودی در سینماهای سراسر کشور روی پرده برود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فیلمنامه این اثر عنوان کرد:  فیلمنامه این اثر با طرحی از محمدحسین فرحبخش تهیه‌کننده کار در مدت زمان حدود سه ماه به نگارش در آمد.

او افزود: بزرگترین چالشی که فیلم سینمایی «قدغن» به آن می پردازد روابط انسانی‌ و ارزش هایی است که در گذر زمان معنا و مفهوم واقعی خود را از دست می دهند.

کارگردان فیلم سینمایی «تکخال» بیان کرد: شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ مشغول آماده سازی و گذراندن مراحل تولید و سپس مراحل پس از تولید کار بودیم.

این فیلمنامه نویس و کارگردان سینما اظهار کرد: با توجه به قصه و موضوع ملتهب فیلم سینمایی «قدغن» این امید را داریم که مخاطب خودش را جذب کند و مورد استقبال قرار بگیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «قدغن» با اشاره به تبلیغات این فیلم مطرح کرد:  بعضی از اقلام تبلیغاتی کار آماده شده و بعضی دیگر نیز در حال آماده‌سازی‌ست و برنامه‌ریزی شده که از یکی دو روز آینده تبلیغات فیلم به شکل گسترده آغاز شود.

مجید مافی در پایان گفت: سایه رکود حاصل از پاندمی کرونا همچنان بر سر سینما سنگینی می کند ولی امیدوارم نوروز ۱۴۰۱ شاهد بازگشت رونق و حضور هر چه بیشتر مخاطبان در سالن های سینما باشیم.

داستان «قدغن» طبق گفته سازندگانش درباره بزه‌های خانوادگی و اجتماعی و نیز اتفاق‌هایی است که در بعضی خانواده‌ها رخ می‌دهد و وارد حریم ممنوعه می‌شود.

سام درخشانی، ساناز سعیدی، افسانه چهره‌آزاد، محمود جعفری، علیرضا استادی، ونوس کانلی، ، کریم امینی و رزا بیات در این فیلم بازی کرده‌اند.