سعید خانی با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «قهرمان» تا کمتر از دو هفته آینده رو پرده خواهد بود، بیان کرد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما که پخش فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: فیلم «قهرمان» از حوالی آبان‌ماه اکران خود را در سینماهای کشور، در شرایطی که همچنان کرونا ادامه داشت، آغاز کرد.

او ادامه داد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که تاکنون نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته و برای من به عنوان پخش‌کننده رقم قابل توجهی را داشته است.
این پخش‌کننده افزود: این نگرانی وجود داشت که فقط فیلم‌های کمدی ممکن است در این شرایط فروش داشته باشند، اما با آغاز اکران متوجه شدیم اگر فیلم اجتماعیِ خوب ساخته شود و حتی در شرایط کرونایی روی پرده سینما برود، می‌توانند مخاطب را به سینما بکشاند و از آن استقبال شود.
وی با تاکید بر اینکه این فیلم هنوز روی پرده است، اضافه کرد: «قهرمان» تا شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما خواهد بود و امیدواریم کسانی که فیلم را ندیده‌اند بتوانند در این فرصت به تماشای آن بنشینند.
سعید خانی در پایان صحبت‌های خود گفت: اکران فیلم «قهرمان» در ژانر اجتماعی توانست بخشی از مخاطب را به سینما بکشاند و آنها افرادی بودند که احتمال داشت فقط به خاطر فیلم آقای فرهادی به سینما بروند. خوشحالیم که در ایام کرونا توانستیم کمکی به چرخه اکران و سینما کنیم و به نوعی با اکران فیلم حتی در این شرایط، مخاطبان را به سینما دعوت کنیم.