فیلم سینمایی «فی‌المدت المعلوم ۲» با کارگردان و بازیگران جدید در بهمن‌ماه کلید می‌خورد.

نسخه قبلی این فیلم کمدی– اجتماعی به کارگردانی وحید امیرخانی ساخته شده بود و حالا قرار است سری دوم این فیلم به کارگردانی رویا شریف که پیش‌تر یکی از دو تهیه‌کننده «در مدت معلوم» بود تولید شود.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، «فی‌المدت المعلوم ۲» با نام فارسی «در مدت معلوم ۲» به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد و در واقع تلنگری به مراجع رسمی و غیررسمی است که راه حل مناسب و مدونی بر اساس دین، فرهنگ و نظام برای این گروه سنی ترسیم نکرده‌اند.

این مسئله دست‌مایه یک اثر سینمایی است که مهدی علی میرزایی آن را در قالب فیلمنامه نوشته و رویا شریف بهمن ماه آن را جلوی دوربین خواهد برد.

در سری قبلی سبد محسن جاهد و رویا شریف تهیه‌کننه «در مدت معلوم» بودند و طبق گزارش روابط عمومی گویا بخاطر استقبال مخاطبان تشویق به ساخت قسمت دوم این اثر شده‌اند.

حضور مهدی سلطانی سروستانی، امیرحسین رستمی، صبا گرگین‌پور، هولیا دیکن( بازیگر زن ترکیه‌ای) در این فیلم قطعی شده‌ است و بازیگران دیگری هم به این فیلم اضافه خواهند شد.

تعدادی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: فیلمنامه‌نویس: مهدی علی‌میرزایی – مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد – مدیران تولید: سعید بصیری، رزا شریف – برنامه ریز: علی جاهد – طراح گریم: مهری شیرازی- طراح لباس: مهدیه ذاکری- مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: آرین حبیب زاده.

در معرفی داستانی از فیلم آمده است: « این دختر خارجیه تو تهران چیکار می‌کنه؟!!! یعنی مشکلات جوونای ما، برا اونا هم اینقدر مهم و جذاب شده؟؟؟!!!»