جزئیات تهیه و تولید قسمت دوم فیلم سینمایی Dune را در این گزارش بخوانید.

به نقل از کالیدر؛ بر کسی پوشیده نیست که قسمت دوم فیلم تلماسه  یکی از موردانتظارترین فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود؛ آخرین اقتباس سینمایی بلند از رمان علمی تخیلی محبوب فرانک هربرت توسط دنیس ویلنوو.

بازیگران این فیلم شامل تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا، زندایا، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم می‌شوند.

تلماسه اولین فیلم از دو فیلمی است که از رمان عظیم هربرت اقتباس می‌شود؛ در تیتراژ ابتدایی این فیلم نوشته شده Dune: Part One.

بسیاری از تردید‌ها در مورد اینکه آیا برادران وارنر به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر، ناشی از این واقعیت است که Blade Runner آخرین فیلم چند میلیون دلاری که ویلنوو کارگردانی کرد، در باکس آفیس ضعیف عمل کرد. این فیلمساز فرانسوی-کانادایی گفته است که در ابتدا می‌خواست، هر دو فیلم Dune را پشت سر هم فیلمبرداری کند اما برادران وارنر به او اجازه ندادند.

گزارش ها حاکی از این است که  فیلمبرداری قسمت دوم این فیلم  در ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. ویلنوو احتمالاً می‌تواند فیلمبرداری قسمت دوم را قبل از سال ۲۰۲۳ به پایان برساند. فیلم Dune 2 ، قرار است در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۳ اکران شود.

آیا قسمت دوم Dune به صورت آنلاین پخش می‌شود؟

فیلم Dune: Part Two در همان روزی که اکران شد، از HBO Max پخش نخواهد شد.

شخصیت‌های Dune 2 چه کسانی هستند؟

تنها کسانی که حضورشان در Dune: Part Two تایید شده است، پل و چانی هستند. جالب‌ این است که جیسون موموآ در سپتامبر ۲۰۲۱ به استیو واینتراب گفت که علیرغم اتفاقاتی که برای شخصیتش می‌افتد، از دیدن قسمت دوم «ناامید» است؛ پس نمی‌توان خیلی به حضور این بازیگر در قسمت دوم امیدوار بود.

 

داستان قسمت دوم Dune چیست؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد طرح دنباله Dune در دست نیست، اما بر اساس آنچه می‌توانیم از قسمت اول جمع آوری کنیم، پل و مادرش، لیدی جسیکا (فرگوسن)، اتحادی بعید با فریمن‌ها تشکیل می‌دهند تا خانه هارکونن را متوقف کنند و جهان را نجات دهند.