استودیوی اپل اوریجینال فیلمز موفق شد حق پخش فیلم جدید جورج کلونی و برد پیت را کسب کند.

استودیوی فیلمسازی اپل اوریجینال فیلمز پیروز نبرد استودیو‌های هالیوود برای خریداری فیلم جدید جان واتس با بازی جورج کلونی و برد پیت شد.

یونیورسال، آمازون، ام‌جی‌ام، برادران وارنر، سونی، لاینزگیت، اپل و نتفلیکس در این میدان رقابت حضور داشته‌ و قصد داشته اند که این فیلم هیجان‌انگیز را خریداری کنند و سود کلانی از پخش آن به جیب بزنند.

جان واتس که پیش از این کارگردانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را به عهده داشته است، قرار است نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم هیجان‌انگیز باشد و در کنار وی، جورج کلونی و برد پیت به واسطه استودیو‌های فیلمسازی خود یعنی اسموک هوس پیکچرز و پلن بی انترتینمنت، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت.

از داستان این فیلم جزئیاتی منتشر نشده است، اما مشخص شده است که کلوپیت (کلونی و پیت) نقش دو دلال را بازی می‌کنند که به یک مأموریت گماشته شده‌اند.

گفتنی است، استودیوی تازه‌تأسیس اپل اوریجینال فیلمز در سال‌های اخیر امتیاز پخش فیلم‌های پرخرجی، چون «قاتلان ماه گل» مارتین اسکورسیزی و همچنین «آزادی»، ساخته آنتوان فوکوآ را خریداری کرده است که این فیلم‌های خریداری شده، نشان می‌دهند که این استودیوی فیلمسازی توانسته است فیلم‌های بزرگی را در کارنامه خود ثبت کند.

جورج کلونی و برد پیت، دو ستاره بزرگ هالیوود هستند که پیش از این در سری فیلم‌های «یاران اوشن» و همچنین «بخوان و بسوزان» با هم همبازی بوده‌اند.

جان واتس نیز، کارگردان نام‌آشنای فیلم‌های هیجان انگیز است که فیلم‌های موفق «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» و «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را در کارنامه خود دارد و همکاری این سه ستاره همگان را هیجان‌زده کرده است.