امی‌الیزابت، میلیونر ۵۰ ساله غذای گربه می‌خورد تا قبض‌های خرید خواربار خود را پایین نگه دارد.

امی‌الیزابت ۵۰ ساله، در برنامه “چیپ‌استیکس” از روش‌های مختلف خسیس بودن گفت. او می‌گوید برای صرفه جویی در مصرف برق، آبگرمکن را هر روز صبح بعد از بیدار شدن، فقط ۲۲ دقیقه روشن می‌کند که برای حمام گرم کافی است و سپس آن را در طول روز خاموش می‌کند.

امی الیزابت از اسفنج ظرفشویی آنقدر استفاده می‌کند تا به قطعات کوچک تقسیم بشود.

او فقط از یک چاقو استفاده می‌کند و از شستن آن با آب خودداری کرده و برای تمیز کردنش یک قطره آب هم به کار نمی‌برد.

این میلیونر غذای گربه می‌خورد تا قبض‌های خرید خواربار خود را پایین نگه دارد و همچنین مهمانانش را مجبور می‌کند از همان نوع غذا استفاده کنند که از نظر او بهترین جایگزین تن ماهی است.

الیزابت همچنین همسر سابق خود مایکل موری را مجبور کرد تا خانه را خودش به تنهایی تمیز کند تا پولی صرف آن نکنند و ۴۰۰ دلاری که شرکت‌های خدماتی دریافت می‌کنند در جیب خودشان بماند. او به شوهرش گفت اینطوری تناسب اندامش حفظ میشود و نیازی به پرورش اندام ندارد و پس انداز هم می‌کنند.

الیزابت در خانه‌ای لوکس زندگی می‌کند که شوهر سابقش به او واگذار کرده است. ظاهرا شوهرش می‌دانسته که الیزابت به منظور صرفه جویی در هزینه، به کلبه‌ای نقل مکان می‌کند.

وی وقتی می‌خواهد به لس آنجلس سفر کند، به جای هزینه بلیت هواپیمایی ۲۵۰ دلاری، ماشین هفده ساله‌اش را چهار ساعت برای رفت و برگشت می‌راند؛ امی الیزابت ادعا می‌کند به دلیل صرفه جویی، در ماه ۸۰ دلار پس انداز می‌کند و مجموعاً ۲۰۰ هزار دلار در سال پس انداز دارد.

همچنین، خسیس‌ترین میلیونر جهان ادعا می‌کند که به انتقاداتی که به خاطر پیروی از این شیوه زندگی عجیب دارد، اهمیتی نمی‌دهد.

منبع: تابناک باتو