برندهایی که امروز درباره آن صحبت می‌کنیم، آنقدر گران قیمت هستند که خیلی از افراد توانایی خرید لباس‌ها و اکسسوری‌های آن‌ها را ندارند. با این حال بسیاری از عاشقان مد، آرزوی داشتن لباس‌های این برندها را دارند.

گوچی

تقریبا یک قرن از که برند گوچی در صنعت مد، پیشرو بوده است. این برند ایتالیایی توسط گوچیو گوچی در سال ۱۹۲۰ تاسیس شد. گوچیو یک مهاجر بود که در هتلی در پاریس کار می‌کرد. او در آنجا بسیار تحت تاثیر کیف‌های برند و گران‌قیمت مشتریان هتل قرار گرفت. برند گوچی لباس‌، کیف، کفش و موارد دیگری برای قشر بسیار ثزوتمند جامعه، تولید می‌کند. معمولا ستاره‌های هالیوودی را می‌بینید که با لباس‌های برند گوچی خود پز می‌دهند.

لویی ویتان

لویی ویتان یکی از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندها در دنیای مد است. خانه مد فرانسه در سال ۱۹۸۴ توسط لویی ویتان تاسیس شد. این کمپانی کیف‌های دستی لاکچری، لباس‌های چرم، کفش، ساعت، عینک دودی و جواهرات تولید می‌کند. برند لویی ویتان بیش از ۵۰۰ شعبه در ۵۰ کشور دارد. سلبریتی‌هایی مثل آنجلینا جولی، سارا جسیکا پارکر و کیم کارداشیان گفته‌اند که لویی ویتان برند مورد علاقه‌شان است. ساعت‌های لویی ویتان حداقل ۲۵ هزار دلار و کیف‌های آن حداقل ۱۰ هزار دلار قیمت دارند.

هرمس

برند لاکچری فرانسوی هرمس در سال ۱۸۳۷ توسط تیری هرمس تاسیس شد و توسط خانواده هرمس مدیریت شد. این برند در تولید کیف‌های چرم گران قیمت، ادکلن، ساعت، لوازم خانگی، جواهرات و اکسسوری‌های سبک زندگی، تخصص دارد. در سال ۲۰۱۱ در یک مزایده، کیف برند هرمس با قیمت ۲۰۳ هزار دلار به فروش رسید.

شانل

اسم شانل را در کنار لباس‎‌های لاکچری، بیش از یک قرن است که می‌شنویم. برند شانل توسط کوکو شانل در،  سال ۱۹۰۹ تاتسیس شد. اولین محصول این برند ادکلن بود که در نمایشگاه پاریس، عرضه شد. برند شانل علاوه بر لاکچری بودن، بر روی راحتی نیز تمرکز زیادی دارد. یکی از گران قیمت‌ترین محصولات شانل، کیف آن است (۲۶۱ هزار دلار).

پرادا

پرادا برندی است که در سال ۱۹۱۳ در ایتالیا توسط ماریو پرادا تاسیس شد. پرادا در تولید کفش، ادکلن، لوازم مسافرتی، ساعت و محصولات دیگر برای قشر مرفه، تخصص دارد. معروف‌ترین و گران‌ترین محصول آن کیفی از چرم شترمرغ است که ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. این کمپانی حدود ۶۰۰ بوتیک در سراسر جهان دارد و سالانه ۴ میلیارد دلار درآمد دارد.

دیور

این برند فرانسوی در سال ۱۹۴۶ توسط کریستین دیور تاسیس شد. خط تولید دیور بر روی لباس زنان تمرکز دارد اما محصولاتی برای کودکان و برای مردان نیز تولید می‌کند. این برند برای افرادی که ثروت، قدرت و مقام دارند، طراحی شده است و در تولید لوازم چرم، کفش، ساعت، لوازم آرایش، جواهرات و محصولات مراقبت از پوست، تخصص دارد.

ورساچه

یک برند لاکچری ایتالیایی دیگر، برند ورساچه است که سلبریتی‌های جهان عاشق آن هستند. این برند توسظ جیانی ورساچه در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. سلبریتی‌هایی مثل پرنسس دایانا، مدونا، مایکل جکسون، جنیفر لوپز و التون جان با لوازم ورساچه خود پز داده‌اند. جیانی ورساچه از اولین کسانی بود که به اهمیت نقش ستاره‌های سینما در صنعت مد و فشن، پی برد.

آرمانی

این برند ایتالیایی در سال ۱۹۷۵ توسط جورجیو آرمانی تاسیس شد. اگر کسی را دیدید که لباسها یا اکسسوری‌های برند آرمانی را پوشیده است، سریعا می‌فهمید که او از قشر مرفه جامعه است. جورجیو آرمانی قبل از تاسیس برند خود، برای برندهای متفاوت ایتالیایی که لباس مردانه تولید می‌کردند، کار می‌کرد. برند آرمانی امروزه لباس‌های مردانه، ادکلن و اکسسوری‌ تولید می‌کند و بیش از ۲۰۰۰ شعبه در دنیا دارد.