ک جواهر فروش هندی با استفاده از ۷ هزار الماس، گران قیمت‌ترین انگشتر جهان را ساخت.

کوتی سریکانت، به عنوان بنیانگذار جواهرات Hallmark در حیدرآباد ، بیشتر عمر خود را صرف ساخت جواهرات کرده است. بر اساس وب سایت رسمی رکوردهای جهانی گینس، یکی از جواهرات او از بقیه  برجسته‌تر و از جنس الماس بوده و در گینس به ثبت رسیده است.

این موضوع باعث شد که او با قرار دادن تعداد زیادی از الماس‌های طبیعی در یک حلقه به شکل گل، که آن را “The Divine – ۷۸۰۱ Brahma Vajra Kamalam” نامگذاری کرده، رکورد بیشترین تعداد الماس‌های یک حلقه را بشکند. این انگشتر که دوشنبه گذشته در این فروشگاه رونمایی شد، اولین رکورد جهانی جواهرات گینس در جنوب هند را زد.

در مورد طراحی انگشتر الماس، Srikanth گفت: ما با بسیاری از طرح‌های مبتنی بر گل کار کردیم، از جمله طرح کاملیا، که امکان ادغام اندیشه‌های سنتی و معاصر را فراهم می‌کرد و از جذابیت بصری بیشتری برخوردار بود.

پس از اتمام طراحی، تیم جواهرات Hallmark از رایانه استفاده کردند تا بفهمند به چه تعداد الماس برای اجرای انگشتر خود نیاز دارند. این روند برنامه ریزی اولیه حدود ۴۵ روز به طول انجامید و به محض اینکه تعداد دقیق الماس مورد نیاز را دریافت کردند، خرید آن‌ها را آغاز کردند.