تلویزیون مهم‌ترین ابزار سنتی سرگرمی منازل در سراسر جهان است؛ امروزه صدها مدل متفاوت از انواع تلویزیون‌ها در بازارهای جهانی موجود بوده و کاربران با هر سقف درآمد و بودجه، امکان استفاده از آنها را دارا هستند. با این وجود تلویزیون‌هایی نیز به بازار عرضه شده‌اند که خرید آنها کار هر کسی نبوده و بدون شک برای بخش اعظم مردم یک رؤیای دور از دسترس هستند! برای آشنایی با گران قیمت تلویزیون‌های جهان همراه ما باشید.

1- تلویزیون Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition با قیمت 2.25 میلیون دلار
تلویزیون Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition که جایگزین نسخه 1.7 میلیون دلاری پیشین خود شده است، گران‌ترین تلویزیون جهان نام دارد. در ساخت این تلویزیون از 2.5 کیلوگرم طلای خالص، 48 عدد الماس، پوست تمساح و جواهر آلات گران قیمت استفاده شده است. این تلویزیون 55 اینچی تولید کمپانی Prestige HD است که در ساخت محصولاتی نظیر گوشی‌های هوشمند و… لوکس فعالیت دارد.

به طور کلی، تنها علت قیمت بالای تلویزیون Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition استفاده از چندین کیلو جواهر آلات و پوست طبیعی حیوانات است. این تلویزیون تنها در حالت سفارشی تولید شده و گران قیمت‌ترین تلویزیون جهان است. اطلاع دقیقی از مشخصات خریداران این تلویزیون لوکس در دست نیست.

2- تلویزیون TITAN ZEUS با قیمت 1.6 میلیون دلار
دومین تلویزیون گران قیمت جهان Titan Zeus نام دارد که بین 1.6 تا 1.8 میلیون دلار قیمت دارد. این تلویزیون از وضوح 4K پشتیبانی کرده و یک تلویزیون هوشمند پیشرفته با مقاومت بالا در برابر حرارت و آب است. کاربران می‌توانند Titan Zeus را در مدل‌های خمیده (Curved) نیز سفارش داده و نصب آن به صورت کاملاً رایگان توسط تکنسین‌ها انجام می‌گیرد.

حتی امکان سفارش Titan Zeus در کشتی‌های تفریحی، قایق‌ها و محیط‌های سرباز نیز وجود دارد. تکنولوژی ساخت Titan Zeus بسیار بالا بوده و خریداران خاص و منحصر به فردی دارد.

3- تلویزیون Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition با قیمت 1.5 میلیون دلار
سومین تلویزیون گران قیمت جهان، Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition نام دارد. این تلویزیون نیز مانند Supreme Rose Edition یک اثر هنری گران قیمت با جواهرآلات متعدد است که در تولید آن از پوست تمساح آفریقایی استفاده شده است. این تلویزیون دارای 48 الماس کار شده و فریمی از جنس طلای 22 عیار است.

تمامی دکمه‌های فیزیکی این تلویزیون نیز از جنس الماس هستند. این محصول تنها با سفارش تولید می‌گردد.