قطعا بسیاری از افرادی که در حال خواندن این گزارش هستند در دستان خود انگشتر دارند که هزینه‌های متفاوتی هم برای آن پرداخت کرده اند، اما در نقاط مختلف جهان انگشتر‌هایی خرید و فروش می‌شوند که قیمت‌های میلیون دلاری دارند و تنها تعداد انگشت شماری از افراد جهان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

۵. الماس صورتی مستطیل (۲۳.۲۰M$)

یک سنگ الماس صورتی مستطیل به وزن ۱۴.۲۳ قیراط و دو سنگ الماس سفید به وزن ۱۰ قیراط، سه سنگی هستند که در این انگشتر خود نمایی می‌کنند و قیمت انگشتر را تا ۲۳.۲۰ میلیون دلار بالا برده اند. این انگشتر از چنان ظاهری باشکوه برخوردار است که می‌توان گفت این انگشتر مناسب انگشت یک شاهزاده است.

۴. انگشتر وینستون آبی (۲۳.۸۰M$)

Harry Winston یک طراح جوار آفریقایی است که این انگشتر ۲۳.۸۰ میلیون دلاری را در کشور خودش طراحی کرده بود و موضوع جالب این که سنگ این انگشتر را همین شخص از معادن آفریقای جنوبی استخراج کرده است. ارزش این جواهر ۲۳.۸۰ میلیون دلاری بسیار بیشتر از یک انگشتر است و به عنوان یک سرمایه بزرگ استفاده می‌شود.

۳. المس صورتی گرافیت (۴۶.۲۰M$)

یک انگشتر میلیون دلاری دیگر که توسط Harry Winston طراحی شده است. این انگشتر بیش از ۶۰ سال پیش در هنگ کنگ در یک حراجی به قیمت ۴۶.۲۰ میلیون دلار فروخته شد که این قیمت تقریبا ۲ برابر قیمتی است که در ابتدای حراجی قیمت گذاری شده بود.

۲. گران‌ترین الماس صورتی (۷۲.۰۰M$)

در ابتدا سنگ این انگشتر بیش از ۱۳۲ قیراط بود که در یکی از معادن آفریقا استخراج شده بود، اما پس از انجام ظرافت کاری‌های لازم به ۵۹.۶۰ قیراط رسید که بازهم بزرگ به نظر می‌رسد. این انگشتر هم اکنون هیچ صاحبی ندارد و در موزه گنجینه‌های ملی نگه داری می‌شود. گفته شده فردی که این انگشتر را به دست می‌کند به علت بزرگی آن به سختی می‌تواند انگشت خود را خم و راست کند.

۱. الماس زیبا و خوش فرم به رنگ خاص (۸۰.۰۰M$)

این انگشتر به قدری زیبا و منحصر به فرد است که هر فرد با اولین نگاه می‌خواهد صاحب آن باشد و انگشتر را در دستان خود امتحان کند، اما قطعا با دلیل قیمت ۸۰ میلیون دلار از این تصمیم خود دست می‌کشد.

شفافیت بسیار بالا، رنگ آبی خارق العاده و برش دقیق از جذابیت‌های این انگشتر است که همگی کار دست سه طراح موفق در است زمینه است. هزاران هزار فرد تاکنون این انگشتر را در موزه‌های مختلف تماشا کرده اند که هم اکنون در موزه ملی اتریش نگه داری می‌شود.