ترلان پروانه، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از گریمش در سریال سیاوش رونمایی کرد. ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است: از مارال (ترلان پروانه) در سریال سیاوش رونمایی شد.

سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا و سایت هکس دانلود پخش خواهد شد. میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاوید نیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری و مجید صالحی، بازیگران سیاوش هستند. صادق یاری نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد. تاریخ پخش این سریال به زودی اعلام خواهد شد.

سیاوش مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی تیتراژ این سریال توسط پرواز همای ساخته شده‌است. قسمت اول این سریال جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود و بقیه قسمت های آن هر جمعه ادامه می یابد.