شبکه آمازون سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال The Grand Tour را منتشر و تاریخ پخش آن را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون اولین تریلر فصل سوم سریال The Grand Tour (گرند تور) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فصل سوم این برنامه سریالی در مورد ماشین هستیم و علاوه بر نمایش شوخی‌های همیشگی و دوست داشتنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، تصاویری از ماجراجویی‌ها، چالش‌ها و مکان‌هایی که قرار است در طول فصل سوم فصل سوم سریال The Grand Tour آن را مشاهده کنیم، نمایش داده می‌شود. سوئد، دیترویت، نوادا، کلمبیا، مغولستان، چین، اسکاتلند و فرودگاه استانستد لندن، از جمله مکان‌هایی هستند که قرار است در طول فصل سوم سریال گرند تور به آن سفر کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=-7USlC956z8

همچنین در پایان این تریلر تایید شد که که پخش هفتگی فصل سوم سریال The Grand Tour از روز جمعه، ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. این برنامه، برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌؛ مجریان سابق مستند محبوب و خودرومحور تاپ‌ گیر (Top Gear) شبکه بی‌ بی‌ سی (BBC) است که از طریق شبکه استریم آمازون پرایم در حال پخش است. تاکنون دو فصل از برنامه The Grand Tour منتشر شده که با استقبال بسیار گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شده است.

جهت دانلود سریال The Grand Tour به سایت هکس دانلود مراجعه کنید :

https://hexdownload.net/35302/the-grand-tour-series/

فصل سوم سریال The Grand Tour

در انتهای همه‌ی این نوشته‌ها، می‌توان این‌گونه گفت که The Grand Tour اگر در فصل اولش یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین برنامه‌های جدید تلویزیون به حساب می‌آمد، در آخر فصل دومش تبدیل به محتوای پراهمیت‌تری شده که روایت به خصوص و بهتری نسبت به قبل را ارائه می‌کند و اگر از من بپرسید، در میان برنامه‌هایی که با محوریت اتومبیل‌ها برگزار می‌شوند، نه فقط بی‌نظیر است، که صدها پله بالاتر از مابقی به اصطلاح رقبایش می‌ایستد. برنامه‌ای که چه به ماشین‌ها علاقه داشته باشید، چه دل‌تان خندیدن بخواهد، چه تماشا کردن نقاطی متفاوت از کره‌ی زمین را دوست دارید و چه می‌خواهید ماجراهای هیجان‌انگیز و جذاب سه نفر سرگرم‌تان کند، برای شما ساخته شده و این روزها به ارزش و اعتباری رسیده، که تک به تک اپیزودهایش، لیاقت تماشا شدن دارند. حالا فقط باید صبر و کرد دید که خالقان این تور بزرگ و دیدنی، در فصل سوم آن، چه چیزهای جذب‌کننده و شاید متفاوتی را برای‌مان کنار گذاشته‌اند.