مدیر برنامه‌های بهنام صفوی، از آخرین وضعیت جسمانی این خواننده‌ جوان گفت.

به گزارش واریته به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند، گفت: «وضعیت بهنام نسبت به چند روز گذشته تغییری نکرده است. البته سطح هوشیاری او کمی بهتر شده ولی همچنان نوساناتی در وضعیت او هست

او افزود: «گاهی اوقات بهنام می‌تواند چند کلامی صحبت کند. باید کمی صبور باشیم تا متوجه شویم که وضعیت این هنرمند چه زمانی از حالت نوسان خارج می‌شود.»

بهنام صفوی از مدتی قبل مجدداً برای پیگیری روند درمان خود در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. این خواننده در سال ۹۴ به دلیل عارضه مغزی عمل جراحی انجام داد و خرداد سال گذشته هم به دست پروفسور سمیعی در آلمان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بهنام صفوی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت، نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد.

با آرزوی سلامتی برای بهنام صفوی عزیز….